grattis papi!

..som fyller år idag. jag som fick pengar igår (stolt) hade köpt en trisslott och choklad till honom. inte så mycket jag vet, men det är tanken som räknas.
idag var jag på röda korset igen. nu är det bara 20 timmar kvar, nice!
och imorgon går jag på båten. är typ meganervös, vet inte ens varför. usch.
förhoppningsvis hinner jag få mina nya löparskor innan dess iaf, måste ju ha något bekvämt på fötterna när jag jobbar.
jag hade gärna haft dom redan idag så jag kunde springa med dom ikväll. mina gamla är inte uppskattade av mitt vänstra ben om man säger så. när jag och mamma var ute igår gjorde det ont hela tiden, inte bra!
men vill man vara fin får man lida pin.
fyndade lite idag på second hand också förresten! assnygga grejer. och jag är nöjd designer till ett par snygga shorts. :)
en assnygg skinnväska.
ännu snyggare på!
sådär ja! ganska nöjd faktiskt. kan vara en fördel när jag står och stryker kläderna innan dom ens hamnar i affären, då kan man ha tur ibland och hitta lite snyggt.
hörde en fin låt på radio när jag stog där och "strök", hör själva:
nej nu ska jag ut och springa innan det börjar regna igen.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0