några djupa andetag senare

fan vad skönt det var att springa!
har vart duktig denna veckan och tagit fyra rundor, var tvungen att bara gå igår eftersom mitt vänstra ben har blivit överansträngt. men det kändes bättre efter dagens runda, lite iaf. imorgon hinner jag ju ändå inte springa och på söndag är det vilodag (läs bakisdag) så benet är väl förhoppningsvis helt utvilat till måndag.
jag har lyckats hålla mig ifrån godis och annan skit också! fick ett wienerbröd av frida när jag fikade hos henne i tisdags men lyckades som sagt bara hålla mig till det! otroligt. jag som alltid har fuckat ur och vräkt i mig bara för att "dagen redan är förstörd".
men jag tog åt mig av vad kuratorn sa, att jag alltid är "svart eller vit" och "allt eller inget". så har det varit med allting för mig, länge. sex, shopping, mat, godis och alkohol. fattar bara inte varför jag inte tänkt på det innan.
hon sa att jag hade mognat. jag får ett leende på läpparna när jag tänker på det. och hoppas att det stämmer.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0