oops

det är så himla lätt att typ glömma av bloggen ett tag. sist jag skrev skulle jag praoa på jobbet och imorgon ska gå på båten igen och jobba själv för första gången, fram till tisdag. har också umgåts med kompisar, "jobbat" på röda korset, handlat kläder, fått bidrag och festat lite sen sist också. vart ute och sprungit massa i mina nya snabba skor också, nice! jag och emilia ska springa "blodomloppet", 10 km i gbg den 30 maj så måste träna inför det nu. när jag var ute och sprang för en stund sedan fick jag sms som jag läste när jag kom hem igen. det var ännu mer jobbtider! nu gillar jag stena line igen, mycket! dessutom fick jag byta veckor i sommar och slipper jobba natt, awesome! nu ska jag jobba 14 dagar fram till 3 maj, det är rätt mycket ändå. asmycket för mig som inte gjort ett skit på de fyra senaste månaderna haha. :P
ska bli skönt att komma igång lite.. och tjäna pengar framför allt! hoppas på lön snart så jag kan boka festivalbiljetter, sen är allt som det ska vara. wiho!
handlade lite snygga kläder på second hand idag igen:
och allting för BARA 130 spänn! hah rena kapen. nu har jag tvättat shortsen också så dom är lite snyggare med fransar och så där nere. fejnt! :)
nu blir det dusch och sen tacos (en dag för tidigt) innan jag och mamma ska på teater. vi ska se "lång dags färd mot natt", där leonard terfelt är med(!). typ dösnygg!?
hej!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0