SAY WHAT!?

nu ska jag sova egentligen men allt är fucking stena lines fel! mitt så kallade sommarjobb. heltid juli-aug och jag råkade öppna schemat när jag bara skulle dubbelkolla mailet om högskoleprovet. borde INTE ha gjort det!!!! vi fick säga om vi ville jobba jämna eller ojämna veckor och jag valde OJÄMNA eftersom peace and love och emmabodafestivalen infinner sig på fucking jämna veckhelveten. gissa när jag ska jobba!?!? JÄMNA veckor!! och vaddå veckor?? jag har fått tre schemalagda veckor på hela sommaren. VADDÅ sommarjobb?? GAH.
jag blir helt svettig på hela kroppen. så upprörd är jag.
stena line kan ju glömma mig i sommar. nu blev jag helt plötsligt väldigt sugen på att söka jobb. nästan så jag måste sitta uppe hela natten och hitta ett annat. ett annat jobb som låter mig gå på mina festivaler. för jag MÅSTE!
sluta tänk för er själva att det är sånna "smällar man får ta" när man jobbar över sommaren. men FUCK OFF! jag ska jobba ojämna veckor eller inte alls!!!!!!!
förresten, ni kan byta logga stena line! byt till destroying nice and innocents summerworkers good times.. typ.
haha kan inte låta bli att skratta åt mig själv nu och min fantastiskt dåliga engelska.
liksom?? har ni sett banden eller!? nej förresten, kolla inte! då kommer väl ni köpa alla biljetter och så blir det ingen över till fattiga mig som inte har kunnat köpa än. :(
jaha! och efter denna näradödenupplevelse ska jag lägga mig tillrätta i sängen, slappna av, somna in och drömma om alla rätta svar till provet?? NEJ det kommer inte funka. fuck. fuck.
fuck.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0