something good can work

usch. fy.
imorse när klockan ringde kunde jag mycket gärna tänkt mig ligga kvar och sova hela dagen. dra täcket över huvudet och somna om.
men det gjorde jag inte! och det var ju bra. nu har halva tiden gått för mig på röda korset. känns bra! ska dit imorgon också sen är det stena line på onsdag. ska gå på båten 18.30 och jobba med en tjej två nätter. sen går jag av på fredag morgon. fattar inte hur det ska funka med sömn. haha fuck. imorgon behöver jag ju gå upp sju igen. sen får jag försöka dygna och gå och lägga mig tidigt onsdag morgon. eller något.
till helgen sen ska jag förhoppningsvis till halmstad och min kära moa. får väl sova lite på fredag och låtsas som ingenting när jag blir skittrött någongång? jaja.
var väldigt seg imorse som sagt så jag tog bussen. sen gick jag hem. solen tittade fram och det blev riktigt varmt! det var skönt om man bortser från svett och skoskav.
blev väldigt ledsen i ögat när jag såg en död katt vid vägkanten. fattar inte! hur kan man köra på en katt, slänga den åt sidan och sen inte bry sig mer!? den hade liksom legat där ett tag. rip.
sen är det en annan femma att ta kort på den döda katten som ingen brytt sig om. för det gjorde jag..
sjukt jag vet. det tyckte nog dom som körde förbi också precis när jag stog där med mobilen i högsta hugg. stackars katt iaf! :(
efteråt bytte jag låt på mobilen och som tur var kom min "gladlåt" så jag blev lite bättre till mods.
hoppas ni också gör det efter den hemska bilden. sorry.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0