i <3 lokalbedövning

yes that's right!
gymmade nyss, igen. är sådär härligt mör i benen. men nu saknar jag faktiskt mamma, pappa och adam för mycket för att sitta här uppe, där det dessutom borde vara snö vid det här laget! jag vill hem och baka julgodis, slå in julklappar (har inte råd att köpa eget papper hehe), lyssna på julmusik, gå en sista runda på stan innan julafton och ja, låtsas som att det är jul... för det är det ju! typ hej december, tio grader och regn. vill också att det ska vara kallt på julafton och iaf frost. är det så mycket begärt!?
nu är det bokat att klart att jag, hanna, emanuel och malin ska käka trerätters på socitén på nyårsafton och ha det mysigt. ska bli väldigt trevligt! :)
det är bara lite plugg som förstör, men jag ska ta tag i det på riktigt imorgon så rullar det väl på sen...
nu är det ju bara en vecka kvar med träning innan julsvullet börjar!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0