kärt återseende

min lumpenpoolare patrik kom hit och hälsade på igår! det var väldigt kul att träffa honom och det väckte många gamla minnen till liv igen. saknar den tiden så sjukt mycket ibland!
vi kollade paranormal activity 3 och baksmällan 2. sen helt plötsligt blev klockan ett och det var dags för mig att sova. imorse var det dags för gymmet igen och klockan ringde 06.00. jag snoozade en gång (trodde jag) och vaknade 06.45 nästa gång. efter träningen blev det plugg på bibilitoket i skolan fram till lunch. nu är jag hemma igen och förbereder mig mentalt för att gå på en lägenhetsvisning, helt själv! men om jag vågade ta steget och ringa killen igår måste jag väl våga gå dit också. fattar inte vad det är med mig, typ rädd för folk haha.
den första snön föll igår också, äntligen!! så nu ska jag ta vara på det fina vädret och sluta klaga på att jag fryser hela tiden, för det gör jag faktiskt.
förresten, gissa vad (vem) som stog i korridoren imorse när jag gick upp och skrämde livet ur mig!?
jo! den här läskiga mannen. fyfan vad rädd jag blev haha! jävla grannar.
nej nu ska jag leta lite recept på julgodis jag ska baka när jag kommer hem, hihi. har fixat alla julklappar nu iaf. får se om jag köper någon mer, tycker det är så kul att ge till familjen. speciellt när dom inte har en aning om vad det är.
hörs!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0