könsord och smörpopcorn

andra advent som sagt. jag pluggade i några timmar sen gick jag hem och umgicks med dom desperata hemmafruarna. vi har hängt rätt mycket det senaste. så mycket att jag måste vänta en vecka innan vi ses igen, jobbigt!
det hände en kul grej på gymmet förövrigt. jag kom dit samtidigt som en pappa med hans små barn. en kille var en gentleman och höll upp dörren för mig. sen när mamman, som hade tränat, kommer så springer han fram till henne samtidigt som han ropar "jag ska slå dig mamma, jag ska slå dig på fittan!". hahaha, vad hände där liksom? undra vart han har lärt sig säga så...
jaja, körde rätt länge idag. hade sjukt mycket energi så det blev en timmes löpning och lite annat smått och gott.
borde pluggat lite till nu men har ätit middag (smörpopcorn) och kollat tv ist. imorgon blir det hårdpluggning hela dagen iaf, som resten av veckan. får bli morgonpass på gymmet. imorgon är jag där när dom öppnar halv sju, crazy! ;)
saknar sture och selma! och mamma, pappa och adam också såklart! 18 dagar kvar tills tåget går hem...
men imorgon kommer en gammal lumpenpoolare till eskilstuna, det ska bli askul att se honom igen! vi bodde fan ihop i ett halvår och nu har vi inte setts på nästan ett år. saknar alla i A3!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0