missförstå mig rätt

gillar det uttrycket, kom jag på precis!
har legat i sängen sen tre och myst med...
hade föreläsning om lungorna idag till tolv sen blev det gymmet en andra gång med rebecca. SEN skulle jag lämna lite papper på graflunds inför lägenheten som jag hoppas jag får!! men det var inte det lättaste. hur jävla svårt kan det vara att hitta skiten? jo, för den som inte vet en så självklart grej så ligger "skiten" högst upp på taket på gallerian i stan, haha. insane! jag fick åka hiss, gå i trappor och gena över en parkeringsplats för att komma fram. nu hoppas jag verkligen att det var värt besväret!
förresten! vår föreläsare frågade oss om vi ville se foster igår på föreläsningen om hjärtat. idag tog han med två glasrör, med ett foster som var 3 veckor gammal och en annan som var 8 veckor. det var jätteintressant och hemskt att se dom små människorna(!) JA man kunde liksom se, att efter 3 fucking veckor, är det en liten människa som växer i ens kropp... jag kommer ALDRIG göra abort, just so you know!
så sööt!
men jag tror jag knarkar mina p-piller ett tag till, har ju överlevt sen 15 års ålder. lär ju klara mig något år till...
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0