morgonen efter

klockan är fem, jag hade tänkt åka hem för längesen
men du håller min hand, jag har glömt bort ditt namn och du har glömt mitt igen
jag sitter i en taxi til ett främmande hem genom stadsdelar jag inte ens känner igen
och jag är din inatt, men bara för inatt
morgonen efter den är nära nu
så låt oss passa på att vara kära nu
inatt finns inga hämningar min vän
men imorgon är vi främlingar igen
igen...
min relation till kärlek det senaste, typ.
orkar inte ha det så längre, vill inte ha det så längre.
du ringde mig i fredags natt och jag minns inte ens att jag pratade med dig. jag sov och trodde jag drömde.
vad pratade vi om?
jaja, ser ut att bli kapten röd i helgen iaf! wiho! mitt fyllesms till en kille här i e-tuna gick från att bara vara pinsamt till att vara pinsamt och bra.
förförra gången jag såg kapten på malmöfestivalen med min saknade linnea som är au-pair i usa nu... <3
/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0