spy

jag gillar inte ens godis, eller chips! nu skulle jag kunna spy arton gånger! lätt!
som sagt, det är INTE optimalt att bo nära godisland.
säg att jag får lägenheten på nyfors!? då har jag några hundra meter extra att gå och kommer inte orka lika ofta, haha.
fick ett infall efter min korridorgrannes utbrott innan (han måste seriöst vara störd) och ringde graflunds. alldeles utan att ens tänka på min telefonskräck. efter tio minuter i kö, och en dyrare telefonräkning, fick jag svaret att jag inte hade intresseanmält och frågan om jag ville gå och kolla på lägenheten den 16?? WHAT? jag har visst intresseanmält och jag har redan kollat på lägenhetsjävlen, OCH skickat två mail med studieintyg. vad det något ni missade kanske? så jag ska gå dit imorgon och lämna skiten i person eftersom dom inte verkar kunna öppna mail där borta...
ännu en förelsäning imorgon med. hade glömt hur jobbiga och sövande dom kan vara. måste tagga till redan nu, snart, om jag ska klara denna tentan. den kommer vara riktigt saftig!
på tal om det så drack jag saft idag, det var gott!
godnatt!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0