tidiga julklappar

för det första: kent släpper en ny skiva i vår, "jag är inte rädd för mörkret". ÅH vad jag längtar! nu är våren räddad!
för det andra: fick jag lite för tidiga julklappar av mig själv idag, tack elin!
varsågod!
årets julklänning? palla vara röd.
mysiga innetofflor, inte bara mysigt utan välbehövligt när man bor i korridor som ingen vill städa...
en silverfärgad topp. rikitgt nice!
och vet ni vad? jag har sparat alla kvitton från friskis sen jag kom hit sist från varberg. och jag har tränat 19 gånger på två veckor, rätt bra ändå! ;) ska träna skiten ur mig fram tills hemresa över jul, jag antar att det blir en del ätbart då...
på tal om det, nu ska jag snart dra och umgås med rullbandet. vi är SÅ tighta nu.
hörs!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0