"den som inte tar bort luddet ska dö!"

mamma lånade boken av en arbetskompis och jag blev så nyfiken när hon berättade om den. så jag kröp ner bredvid henne i sängen och hon läste högt för mig som när jag var liten. vi skrattade så vi grät ibland, speciellt åt denna:
viktigt meddelande till dig !
du som kissar här är du en hund så du är jätte smutsig .
du som kissar här är en människa så du är jätte jätte  smutsig också -
vi som bor här är trötta på den jävla läget .
om ni har ingen koncentration på den då råda jag båda två hitta en
plats som passar er men inte här fiffan .

det är en bok skriven av david batra.
"här kan du inte parkera, din idiot! må lössen från tusen kameler hemsöka edert könsorgan."
"morgondagen inställd på grund av bristande intresse!"
"här städar vi efter oss - såväl svarta som vita."
läs den!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0