paranormal activity

jag var hemma hos emilia igår och vi lagade värsta festmåltiden (färskpasta och oxfilé) och kollade film. det blev paranormal activity 2, som jag sett innan men ändå lyckats glömma vissa scener ur. jag älskar skräckfilmer! har letat efter en riktigt bra och läskig i hela mitt liv typ. och nu så! nej men dom är bra iaf, båda två. jag gillar hela upplägget, att 2:an utspelar sig före 1:an. sen tror jag såklart att det finns något som spöken eller andar. annars suger det ju när man dör om man inte kan ta kontakt med kvarlevande, eller hur?
mina kusiner har iaf spöken i sitt hus och pappa har "känt" ett en gång. nu har jag väl blivit lite påverkad av alla filmer jag sett men jag tror att jag också har kommit i kontakt med ett! ett hungrigt spöke som tog bröd jag hade skurit upp en gång haha. jag som är så jävla noga med jämna antal hela tiden hade lagt upp två bröd på fyra tallrikar och skulle sen dela upp den sista biten som var över. när jag sen ska lägga upp det sista så finns den bara ett bröd på en tallrik och ingen i familjen hade varit där och snyltat. vad hände med brödbitshelvetet liksom? typ flög iväg?
jaja,
se filmerna om du inte gjort det! det är kul att vara rädd!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0