2school4cool

typ, vi träffades med gruppen idag i skolan och övade inför morgondagens praktiska eximination. jag är nervös! ...men det ska nog gå bra, vi ska praktisera en vårdsituation som kan innehålla, tvättning, tandborstning, matning eller förflyttning av en patient med försvårad rörelseförmåga. gulp.
hann med gymmet x2 idag med, skönt (och behövligt med tanke på vad vi åt idag = kinabuffé för studentpris for life!). nu har jag mys med te och tända ljus som vanligt. det är så det ska se ut på vintern helt enkelt.
förresten! hur ser min blogg ut, någon som läser? jag gjorde om den lite för inte så längesen men när jag öppnar den ser den ut som innan...
hur ser den ut för er?
nej nu är det dags för sömn. det är ju rätt underskattat ändå.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0