ååååh neeeej!

det var inte alls sista avsnittet ikväll på bonde söker fru, fasen också! jag var värsta taggad ju...
nu måste jag vänta en HEL vecka till! suck!
jaja, imorgon går tåget (tågen) mot varberg, äntligen! och på lördag har jag lite för tidig födelsedagsfest. ska bli kuligt. synd bara att inte alla jag vill ska komma kan komma.
och synd bara att jag är helt pank nu. jag hatar att vara pank! och har härmed bestämt mig för att aldrig mer bli det. ett stort steg för mig med andra ord! men jag har hellre pengar över till god och lyxig mat i slutet av månaden än en massa nya kläder som tar plats bland alla andra kläder (har ju en del sen innan).
sagt, skrivit och bestämt! det är liksom sjukt att jag har slösat 8600 spänn på typ två och en halv vecka. på VAD!? ...jag vet inte!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0