de berömdas aveny

glöm inte att lyssna på eldkvarns nya skiva! kom ut den 9 november...
och den 2 december ska jag och linn se dom i södertälje! längtar!! det blir typ femte eller sjätte gången för mig! :)
hämtat från deras hemsida:

I år firar vi 40 år som band och släpper äntligen efterlängtade nya albumet ”De berömdas aveny” den 9 november. Redan nu finns första singeln och titelspåret ute! Senare i år släpps även en box med material från de senaste 40 åren.

Plura:

”Det har gått 3 år sedan Eldkvarn släppte sitt förra album Hunger Hotell och nu är det äntligen dags igen. Äntligen för att det alltid är kul att komma ut och spela nya låtar. Att det tog 3 år innan denna skiva gjordes beror på att så mycket annat kommit emellan, jag har gjort TV program, kokböcker och litografier m.m.
skivan spelas på högsta volym här hemma, nu är jag klar med dammsugningen. och det blev visst lite mer än en macka för mig innan, var så hungrig så det blev pyttipanna och ägg också! haha.
så nu laddar jag för en joggingrunda innan det blir mörkt.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0