ensammast i sverige

har jag gjort något?
kan någon säga vad jag har gjort?
är det något fel på mig?
det är många tankar som snurrar runt i huvudet. jag är ledsen och förvirrad.
fattar ingenting!
ville ha en kul kväll igår med mina kompisar som jag bjudit till min födelsedagsfest. tre stycken dyker upp (tack gode gud för det, tänk om jag hade vart ensam) av typ 20. folk skiter i att höra av sig, några säger att dom inte kan, några ljuger... tre av dom träffar jag ute på krogen. man kan inte komma till mig men man kan dra ut på krogen?
vad hände med folks respekt? vad hände med vår "vänskap"?
hur kunde jag INTE säga något när jag träffade dom? så jävla förödmjukad! vet inte vad jag ska känna eller tycka. det värsta är att ingen verkar bry sig, bara jag...
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0