i love you, man

hello!
vaknade en aning skräckslagen imorse av fönsterputsarna, tog ett tag innan jag fattade vem fan som höll på utanför mitt fönster haha!
sen var det dags för en timmes morgonpromme i det mindre sköna vädret, men men.
fick faktiskt världens klädkit i en för tidig födelsedagspresent av mamma och pappa igår. ett riktigt bra underställ, en "mellantröja" och ett yttre vind- och kyltåligt klädställ som jag kan ha nu på vintern när jag är ute och går eller springer och i februari när jag och mamma ska åka tjejvasan, höhö. nice!
väl tillbaka hemma blev det lyxfrukost deluxe framför tv:n.
sen funderade jag på att plugga och vara duktig resten av dagen men... it didn't happend! tur att det är tanken som räknas! ;)
jag hade ist bestämt mig för att fixa min mobil som har krånglat det senaste och åkte in till davids för att fixa det men dom sa att jag skulle testa att återställa den (vilket jag redan gjort, obs har INGA nummer) men det funkade ju inte heller... till slut testade jag att ta ut batteriet och sen funkade den som vanligt igen! haha, gött.
när mamma kom hem från jobbet tog vi en löprunda innan fredagsmys och tacos.
nu taggar jag morgondagen (kvällen) då min för tidiga födelsedagsfest äger rum, wie! har dessutom hört bob hunds nya låt idag: harduingetmankandansatill? asbra!
dessutom(!) har rebecca & fionas nya skiva, i love you, man kommit ut på spotify. jag gissar att den kommer spelas en del imorgon, hihi.
jaja, nu ska jag försöka sova i min stenhårda tältsäng... heh. har redan asont i axlarna och det är lix mer än en vecka kvar! crazyyy!
hörs!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0