packningslista

jag åker ju hem till kära varberg i övermorgon och har redan börjat packa lite. det är ju så himla svårt att veta vad man ska ta med sig. jag ska vara hemma i tio dagar och behöver ju en del kläder...
och kanske lite smycken.
och smink.
och några olika par skor.
och några jackor.
och underkläder.
och något halsband?
och nagellack.
och träningskläder!
och ännu mer skor: gympaskor...
och lite kurslitteratur.
och dator.
och mobilladdare.
och hela necesären.
och mobilladdare + sladd till datorn.
och bankdosan + alla räkningar.
och plånboken.
och nycklar.
och mobilen!
och hörlurar till mobilen (viktigt!).
kanske några klänningar?
och strumpbyxor.
och några byxor eller tights.
och några tröjor eller skjortor.
och... mig själv?
hallå, får jag ens plats på tåget?
TÅGBILJETTER, får jag inte glömma heller! herregud. jag får panik!
orkar inte bestämma vad jag ska ha på mig varje dag men om jag inte gör det kommer jag bli galen på mig själv och undra varför jag inte tog med den där tröjan eller dom sköna byxorna. bla bla blööö. usch.
i-landsproblem någon?
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0