plugg

nu har det börjat... allvaret, stor tenta om 17 dagar och jag ska klara det! pallar inte få omtenta och behöva läsa två kurser samtidigt sen.
det är måndag, därav vaknade jag med lite måndagsångest, tog en morgonpromme, åt frukost och nu: pluggar jag lite för att inte må kass av dåligt samvete när jag kollar serier sen. hehe. ja, jag har ju inga pengar att slösa så det blir en någorlunda nyttig vecka med antagligen mycket plugg. jag ska ta en löprunda snart också så har jag klarat av dagens kaloriförbrukning!
förhoppningsvis blir det gekås i veckan också, så jag kan köpa lite bra-att-ha-grejer. :)
ska njuta nu så mycket jag kan och umgås mycket med familjen innan tåget går tillbaka mot eskilstuna om en vecka.
då är jag dessutom ett år åldre också, oops!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0