-

undrar varför jag alltid ska bli sjuk när jag absolut inte hinner bli det!?
ska gå till praktiken i eftermiddag iaf och fråga om det är okej att jag har lite ont i halsen, mer har det ju inte hunnit bli än men man vill ju inte gärna smitta någon.
jaja, ska träffa rebecca snart. hoppas hon kan muntra upp mig lite, detta vädret får mig att vilja ligga kvar i sängen hela veckan! vad hände med våren??
nu känns det bara som om jag har en evighetsperiod av praktik framför mig, inte för att det inte är kul. det är jobbigt bara. jag kommer inte ha någon ledig tid knappt! ikväll slutar jag liksom tio och börjar som vanligt halv sju imorgon, det är inte okej! kommer hem typ halv elva och somnar typ halv tolv? om ens det... sen ska jag upp halv sex och praktisera åtta timmar! fyfan.
har inte den kraften just nu, allt hade vart så mycket lättare om det var sol!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0