grå himmel, svart hav

usch, fy och blä vilket tråkigt väder. det var så tråkigt att vakna upp imorse att jag trodde jag var bakis (igen).
men nej, jag var ute i fredags med linn, linnea och emilia och i lördags med hanna. det var två riktigt bra kvällar. lördagen slutade också i efterfest hos en gammal klasskompis i läjet vilket var väldigt kul!
det förklarar också varför jag var astrött igår och somnade klockan nio i soffan(?) haha.
nu har jag äntligen fixat klart allt som ska skickas till malmö, göteborg, halmstad och borås högskolor. puh! det är inte enkelt om man vill byta studieort kan jag lova! ett jävla krångel med allt som ska skickas med, gymnasiebetyg... hallå eller!? gå in och kolla på studera.se så ser ni mina gymnasiebetyg liksom!?
jaja, ska bara köpa frimärken också, typ 89 stycken eftersom breven väger en del.
imorgon går tåget tillbaka till eskilstuna och sex dagar praktik i rad väntar. jag känner tyvärr inte peppen.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0