ont i halsen

varför i hela friden (måste öva inför praktiken då man måste använda vårdat språk) har jag fått ont i halsen nu!? hinner fasiken (haha) inte vara sjuk nu när jag knappt har några dagar praktik de två första veckorna men ändå ska få ihop 32h/vecka tillslut = 160 timmar, varav 144 timmar praktik. hejdå studentrum, hej sjukhuset typ!
hinner bara med 2 av sammanlagt 18 dagar denna veckan innan jag åker hem över påsk på torsdag. nästa vecka är det bara 3 dagar, sen har jag alltså 13 dagar kvar på tre veckor som ska spridas ut. det blir heltidsjobb för mig i två veckor så jag kan chilla innan hemtentan i början på maj, då spelar dessutom maskinen så det hade vart fett att hinna åka hem och gå och se dom på liseberg!
men undra om man orkar med ett åttatimmarspass efter seminarium på måndagar?? herre min skapare! det kommer bli långa dagar framöver... jag är inte van!
ska snart hem till rebecca och kolla film, ska handla lite lunch inför morgondagen på vägen. har aldrig vart så nervös innan i mitt liv, herregudars!
håll tummarna för att jag inte blir sjuk då, får inte smitta någon... speciellt inte på lung- och infektionsmedicin!!?
/uppstressad och djävulskt (ingen svordom?) nervös inför första praktikdagen imorgon... har ingen aning om vad som väntar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0