påsk i varberg

tog tåget 06.09 imorse och kom fram till vbg 10.21. mamma kom och hämtade mig på stationen innan vi tog en fika och gick en sväng på stan. mys! jag köpte bl.a. en klänning som jag ska ha på mig på lördag.
väl hemma tog jag en löprunda och började skriva ut och fixa med papper som ska skickas till lite olika högskolor. hoppas jag kommer in någonstans så det var värt för det tog ett bra tag! dock känns det tråkigare och tråkigare att byta nu när jag trivs bättre och bättre i eskilstuna. praktiken har fått mig att helt ändra inställning, innan tyckte jag det skulle vara jobbigt och svårt med så mycket praktik (eftersom mdh är känd för mest praktik i sverige, vilket är väldigt bra) och nu börjar jag fundera på om jag kommer få samma chans på någon annan skola.
inget är ju iofs bestämt än, så jag kan ju fortsätta i eskilstuna... kan inte bestämma mig!!
imorgon ska jag ut och springa igen och sen har vi kalas för adam, mamma och pappa som alla fyller år i mars/april. kvällen erbjuder en utgång med linn, linnea och emilia kanske också ska hänga på?
på lördag är jag bjuden på middag hos hanna vilket ska bli väldigt trevligt! sen har vi lite "maskinenkonsert" innan socitén.
på söndag ska jag proppa i mig mitt sista godis innan sommaren, gör undantag för påsken hehe.
på måndag ska jag... önska en smula att jag var i eskilstuna för att träffa en viss, och träna!
på tisdag ska jag träna och ta tåget tillbaka, på onsdag börjar praktiken igen. denna gången sex dagar i rad(!).
måste erkänna att jag saknar den lite nu, tur att jag får så jag tiger sen... eller? jag har ju själv lagt schemat.
hoppas på en obduktion iaf! så JÄVLA COOLT!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0