älskade frida

första gången vi festade ihop, kick-off på handlarn inför sommaren 2009. världens bästa sommar typ!
en av alla galna personalfester, här med tema: gay/pride.
(datumet stämmer inte) ännu en personalfest, denna gången på väg till oscars.
förfest hos adam som vanligt, sen blev det fest hos ida med random stockholmare.
hippie-fest hos thomas.
förfest hos sara, avslutningsfest på fun city, som vi förövrigt hade helt för oss själva och efterfest hos sebbe.
fest i idas stuga.
kräftskiva hos johans kompis lars(?), galen kväll!
hösten och vintern närmade sig, vi förfestade hos ida innan krogen.
du hade avskedsfest innan din au pair-resa till london och för mig började lumpen 2010.
sommaren efter jobbade du på handlarn medan jag gjorde lumpen. ni hade personalfest och du fick ta med en vän, jag fick följa med.
vi hade mysiga grillkvällar på ankaret.
hösten 2010, jag var hemma över helgerna i lumpen ibland och hade förfest innan krogen.
jag fyllde 20 och hade middag och förfest hemma innan krogen.
vi förfestade hos dig innan popquiz i början av 2011.
sommaren 2011 hade jag avskedsfest innan flytten till eskilstuna.
hösten 2011 flyttade du och johan till eran fina lägenhet. vi hade förfester och flera ost och kex-kvällar där tillsammans.
nu har du lämnat oss och blivit en ängel tillsammans med dessa underbara människor!
livet är inte rättvist någonstans och jag hatar orättvisa!
1990/01/17-2012/02/01
kom tillbaka frida!! <3
/E

Kommentarer
Postat av: Joakim

Det är vackert, Elin. Verkligen! Ingen kan någonsin vara riktigt borta om så många minnen (och bilder!) finns kvar. Håll ut!

2012-02-04 @ 11:02:10
URL: http://avapoetry.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0