dag 1

alltså, jag känner redan nu hur riktigt jävla feting-lame detta kommer bli...
MEN nu är det som det är!
jag började med min diet idag, har beställt VLCD (very low calorie diet) från svenskt kosttillskott med jordgubbssmak (tur att den var god) och tänkte köra i två veckor. helst ingen mat alls, absolut inget godis och skit... och ja, det ersätter en måltid, mättar, ger den näring man behöver och tydligen ska man orka träna lite lätt också, det ska bibehålla muskelmassan.
frukost: kostersättning
lunch: en macka
middag: kostersättning
träning: en timmes promenad i solen, skönt!
man blir lite mer peppad nu när våren och speciellt sommaren närmar sig också. palla vara svullen i bikini liksom, haha! usch...
nej nu är det fanimig dags att slimma till sig lite. vill för en gångs skull känna mig nöjd med mig själv i sommar!
nu väger jag... 20 kg enligt min våg, haha fail! hade vart kul att veta liksom! jaja, det är iaf minst en tredjedel.
vi började nya kursen idag också, verkar intressant! och det är ju tur isf eftersom vi har TRE tentor, eeh! nej men det ska nog gå bra. jag gillar anatomi och fysiologi (hyffsat iaf) nu är det farmakologi också, läkemedelsräkning och sån shit. på den tentadelen måste man ha alla rätt för att bli godkänd ;)
var dessutom duktig och städade efter skolan, tvättade också och nu ligger jag i nybäddad säng. dock för lat för att gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna. men samlar kraft... och NU är jag redo.
hörs!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0