dag 2

lite ironiskt att jag ligger och kolla på halv åtta hos mig nu...
jaja, vill man vara fin får man lida pin. typ!
vi hade ingen skola idag så jag ställde klockan för gymmet ist. solen sken även idag så det fick bli en skön promenad efter några timmars plugg i skolan också. herregud vad duktig! men det är inte så kul, har inte sagt ett enda ord idag kom jag på nu... jo, "hej" till hon som stog i kassan på gymmet. kul! jag tycker självklart det är skönt att vara ensam ibland men helt avskärmad från människor känns faktiskt väldigt tråkigt. jag längtar till varberg, till mina fina tjejer som är på popquiz ikväll (som den gamla goda tiden). men det är klart, om jag hade vart där hade jag inte klarat min diet. så jag får väl se det positiva i det negativa eller ja ni fattar?
frukost: kostersättning
lunch: kostersättning
middag: kostersättning
träning: 60 min kondition på gymmet och en runda på cirkelgymmet, 2x15 på alla maskiner, och 60 min promenad.
känner mig ganska trött faktiskt men inte så hungrig. mest torr i munnen.
imorgon är det föreläsning i västerås.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0