en helg i varberg

det var skönt att komma hem efter tentan och slippa skolan helt i några dagar. det blev fredagsmys med familjen, promenad med mosse i det fina vädret (vi var hundvakt åt mammas jobbarkompis jättesöta dvärgschnauzer), en utekväll med tjejerna på oscars och oscarsgalan med adam inatt... eller inte, jag somnade innan det ens började! haha fail.
det suger iaf att vara tillbaka i e-tuna nu när jag fick världens bästa överraskning i lördags. linnea är hemma från USA! det var fucking tretton månader sen vi sågs sist och nu kan jag inte ens vara hemma och umgås med henne. tur att jag har roliga saker att se fram emot iaf, den svenska björnstammen spelar i e-town i helgen(!) och nästa helg ska jag till karlskrona och hälsa på hanna. kommer bli övernice och säkert ganska galet! ;)
jag är så glad att jag har så många fina tjejkompisar, men det är tråkigt att sakna dom hela tiden! men det blir det snart ändring på... hehe
linnea, ellinor, jag och gamla classmates på oscars i lördags. blev rätt slirigt...
det var kul att alla ville komma hem till mig innan iaf, matilda var ju också hemma från USA så det var en bra helg!
nu är det nya tag som gäller, jag börjar min back-on-track-diet imorgon (kommer dö, men jag ska klara två veckor!), dessutom ska jag börja hänga mer på gymmet igen. känner mig inte riktigt i form om man säger så...
so long!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0