ingen ork

jag ser ut och känner mig som skit!
har ingen ork att ta tag i pluggandet inför tentan nästa fredag.
har ingen ork att gå och träna.
har ingen ork att bry mig om vad jag äter eller inte äter.
har ingen ork att bry mig om vilka kläder jag ska ha på mig.
har ingen ork att noppa ögonbrynen.
har ingen ork att fixa naglarna som ser ut som skit.
har ingen ork att ta tag i mitt liv.
jag har knappt några pengar kvar denna månaden och jag vill ingenting.
vafan!?
det är inte ens det att jag längtar hem, jag vill bara stanna tiden, ligga under täcket några dagar, inte äta, inte duscha, inte gå ut. hämta "kraft" och ladda upp.
jag känner mig ärligt talat så jävla fet och äcklig nu så jag spyr snart på mig själv.
orkar inte detta just nu! inte i tentatider. inte i begravningstider!
vill inte ens behöva gå på en begravning...
vill bara träffa dig igen frida, höra ditt söta skratt, krama dig, känna lukten av din parfym.
fina frida <3
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0