så många fina minnen

fler bilder från avslutningsfesten på fun city, här på efterfest.
på kräftskiva i himle. som vi skrattade åt den kvällen efteråt. det var en väldigt speciell kväll. vi fick båda skjuts hem av våra johan. din kom och hämtade dig i bil och min skulle skjutsa mig på cyklen, vilket inte gick så bra... hade blåmärken och sår överallt nästa morgon. plus att mina fina klocka som jag fick i studentpresent försvann spårlöst. men kul hade vi alltid! <3
vi gjorde en fin bildserie på toaletten också som ni ser, alltid lika påhittiga. som tur var fanns det toalettpapper...
träffade malin och hanna på stan idag, det var skönt att prata ut lite om allt och inget. vi kom fram till att ingen av oss egentligen riktigt fattar att ni inte kommer komma hem igen. jag tror fortfarande att ni landar den 11 februari och att vi kommer ses efter det. antar att verkligeheten hinner ikapp snart...
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0