biter ihop och kommer igen

sista natten i varberg på en månad typ, lika sorgligt varje gång! jag har gråtit ut lite ångest så det känns bättre nu. mamma och pappa är så snälla och fina också! <3
var på lumpenreunion igår i malmö och det var skitkul att träffa alla fina killar igen! hoppas vi gör om det snart igen. PUSS på alla lumpisar! det är verkligen ett härligt gäng med killar som jag har fått träffa, jag är verkligen glad för det!
vi spelade laserdome, skitkul! ...och svettigt.
vi åt på t-bone och hamnade till slut på breeze.
jag snackade gamla minnen med x:et. ;)
sen dansade vi och hade kul natten lång tills klubben stängde vid fem och jag, kaja, malmberg, boija, libäck och lundin tog taxi hem till kaja i arlöv. där blev det trångt och mysigt, hehe.
en väldigt lyckad träff måste jag säga! jag saknar alla redan!
imorgon kommer CSN och jag ska tröstshoppa lite tänkte jag.
sen går tåget mot eskilstuna, nya tag på gymmet och en ny kurs. och nästnästa helg åker jag till sthlm, linn och sanna, för att se rebecca och fiona bl.a. så jag behöver ju inte deppa ner mig totalt! :P
nu blir det ett avsnitt 90210 innan jag ska sova, myser så mycket jag kan i natt med sture också. min skatt!
godnatt! hörs i en annan stad.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0