då var det dags...

nytt år, nya möjligheter!
tog en lite paus som ni kanske märkte? men nu är jag på g igen, starkare och rikare på lärdomar.
en mysig jul och nyår med familjen är förbi, nu väntar seriöst plugg, en ledig vecka(?), lumpenåterträff, rebecca & fiona, praktik och en jävla massa träning!
min jul i bilder:
jag fick massa fina julklappar, en micro, en sodastreamer, muggar, presentkort på IKEA, presentkort på inter sport, pengar, en resväska, family guy säsong 7, godis, schampoo och sist men inte minst... en BRUCE SPRINGSTEEN-biljett! wiho! :D pappa hade stått och köat i ett regnigt falkenberg i två timmar på morgonen biljetterna släpptes, tack så jättemycket mamma och pappa! <3 och tack adam, mormor och morfar och farmor och farfar också! <3
juldagen firades med kära hanna:
jag har pluggat lite, dock inte så mycket som jag borde men iaf... vart i göteborg med hanna och shoppat lite på rean, köpt biljett till rebecca & fiona i sthlm i februari, beställt snygga partyskor från nelly och beställt ny vinterjacka från stadium. dagen innan nyårsafton myste jag och frida med ost och kex i hennes och johans fina lägenhet:
jag mådde inte så bra igår så jag var hemma och firade in det nya året med mamma, pappa, adam och familjen hägg. det var mysigt! och det kändes framförallt underbart bra när jag vaknade utan ångest imorse hemma i mitt rum!
tåget går tillbaka till eskilstuna imorgon och då är det dags för tentaplugg så det bara ryker om det...
innan dess: hämtmat och sista myskvällen med familjen för denna varbergsvistelsen!
det har varit skönt att vara hemma ett tag och att ha träffat en del vänner, släkt och familj! även om det inte varit så "juligt" väder så har det vart rätt fint ändå...
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0