i'm a biggest looser

eller inte! haha, inte i närheten.
jag och rebecca myste med tacos igår och ben & jerrys framför biggest looser. så nu känns det verkligen som lördag och så är det inte det! jobbigt! jag vill inte ha helg! kan det bli tisdag så skolan börjar igen och jag har något vettigt att göra om dagarna?
det där med rutiner funkar inte i mitt liv just nu... tränar på men är sugen på godis eller annan skit 24/7 (kan bero på att jag ska ha mens men ändå).
i februari börjar iaf mitt tvångsliv, godis en dag i veckan! kill me!
värre än att sluta röka typ. sjukt!
/E

Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs ;)

2012-01-27 @ 14:41:35
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0