impuls

kände att livet sög tillfälligt igår. sen skrev rebecca att jag gärna fick komma dit och dricka vin, sagt och gjort. det blev även krogen, häng med trevliga killar, öl och drinkar. vilket kändes i huvudet idag.
jag delade både subwaymacka och täcke inatt också.
två helger i rad nu, märks att jag saknar något!
vi låg i soffan, käkade pizza och kollade film fram till fem då jag gick hem. möttes då av en sjukt stark och frän lukt i mitt rum, misstänker att någon försöker gasa ihjäl mig...
har bara vart hemma ikväll och tagit det lugnt. imorgon blir det gymmet och dags att tagga (ännu) en fresch start.
åker dessutom hem en sväng nästa helg, mamma märkte min ensamhetsångest igår och erbjöd sig betala halva resan. wie <3
nu blir det en till avsnitt (av alla tusen jag sett idag) 90210 innan sängen.
och imorgon ringer ingen klocka... skönt!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0