inga bilder idag heller

jag ska bli bättre på det där med bilder, lovar! det är så tråkigt att läsa när det inte finns några fina foton man kan vila ögonen på ibland.
idag blev det ett extra långt löppass på rullbandet, men inte så långt som jag tänkte eftersom jag tappade mobilen som flög iväg. efter det kunde jag inte koncentrera mig längre, jag ville bara plocka upp min bebis och se så han inte var skadad haha.
fixade tvättid på väg hem, tvättar och pluggar nu. ska till skolan för att plugga ännu mer sen med rebecca.
sen blir det gymmet igen! :)
känner att jag sitter fast i hamsterhjulet nu, så jävla tråkigt! vet inte hur det blir med lägenheten heller, självklart får jag säkert visningen när jag är i varberg.
jaja, det är fint väder ute iaf! alltid något.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0