liv och död

på torsdag rullar(?) tåget mot varberg igen, känns som evigheter sen sist! jag måste vara en riktigt morsgris asså...
blir mer och mer osäker på hur jag vill göra i framtiden, vill jag lämna fina nyfunna vänner i eskilstuna för att byta stad och komma närmre varberg? vill jag ens bli sjuksköterska?
måste fundera på den första frågan men på den andra finns det inte så många val.
tänk att ETT misstag kan förstöra så jävla mycket, jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv för det jag utsatt MIG för. ingen som inte är i samma sits kan förstå den känslan. den fruktansvärda känslan.
det är som att sitta i fängelse fram till 25 års ålder.
jag vet att jag ska gå vidare men ibland kan jag bara inte sluta tänka på det!
tänk om jag inte hade druckit så mycket den kvällen...
tänk om jag hade jobbat där jag vill, på försvarsmakten...
tänk om jag hade bott i karlskrona och umgåtts med MÅNGA fina människor som jag saknar något sjukt...
tänk om jag inte hade förstört mitt liv...
/E

Kommentarer
Postat av: hanna

Allt kommer bli bra !. Saknar dig

2012-01-30 @ 16:17:31
URL: http://sprize.blogg.se/hannas
Postat av: Linn

Alla gör vi misstag, det gäller bara att försöka lära sig utav dem. Och det har du gjort, Elin <3

Vi ses ju snart! Och då får vi prata om allt. Längtar efter dig <3

2012-01-31 @ 08:25:49
URL: http://livinglinsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0