tiden står stilla i eskilstuna

kan det bli den 14 januari snart eller? jag vill ha anatomi och fysiologi-tentan avklarad och sitta på tåget hem mot varberg... trivs verkligen inte här nu bara för att jag inte har ett eget boende, jag behöver vara ensam! utan att någon kan se mig när jag går på toa eller står i köket, utan att behöva prata och vara trevlig när jag egentligen bara vill vara... ensam! jävla korridorfolk, stick då.
funderar på om jag kommer klara av att bo och plugga här tills jag är klar, vill hellre börja i varberg. saknar alla kompisar och familjen alldeles för mycket, speciellt när jag inte trivs! men skulle vara tråkigt att säga hejdå till alla goa tjejer från klassen, våran grupp är ju så himla go! och unik haha, alla är verkligen olika och det är de som är så kul...
men men, om jag inte trivs så. får se vad som händer...
hejdå!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0