typ 8 h senare

herregud! hur seg kan man va!? jag har gjort allt annat att än plugga på datorn, fattar inte varför jag ens har på den? jaja, en bit har jag väl kommit.
nu ska jag köra sista racet i mål innan det är sängläge framför tv:n som gäller resten av kvällen.
jag är stolt över att inte ha käkat något godis alls denna helgen också! imorgon blir det nog dessutom två träningspass, ett på morgonen och ett på kvällen. sen är det nya tag nästa vecka! förhoppningsvis kommer mitt proteinpulver på måndag också! wiho! det är så himla enkelt och gott att bara dricka en mjölkdrink ist för att fixa käk. jag har gjort det till frukost nu den senaste veckan, asgott!
kommande vecka byter jag nog ut två måltider och käkar soppa resten haha, hello omväxling!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0