19 mars

jag vill vara hemma i varberg idag! inte 45 mil bort, från min numera 18-åriga lillebror, i eskilstuna.
försökte sova lite längre imorse, laddar upp för det som komma ska. fullspäckade dagar i skolan med mer farmakologi, läkemedelsberäkning och fass...
har tränat, städat och bokat tvättid idag. rätt bra ändå! ska snart iväg och slänga in första tvätten och gå till skolan för att skriva ut lite material inför veckans föreläsningar.
ingen kul vecka känner jag... men kul på fredag CSN och after school med tjejerna. mys i sofies nya lägenhet och på lördag morgon går mitt tåg hem, äntligen! det har gått en månad sen jag var hemma sist, tiden bara rinner iväg.
hade fått mail om praktiken idag också, har suttit och försökt fylla i en studerandeprofil som jag ska skicka in till min praktikplats. vi börjar om två veckor ju!! galet!
bara två kurser kvar innan jag får flytta hem igen, jag längtar!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0