20 mars

tro det eller ej men den 20 mars kommer faktiskt efter 19 mars!
idag har vi haft farmakologi, farmakodynamik och farmakokinetik i skolan, någon som fattar? haha, nej men det är faktiskt intressant och kul tycker jag! det handlar om läkemedel och vad som händer i kroppen och blaha blaha.
som tur var slutade vi två timmar tidigare och jag sprang (typ) till gymmet, hann precis innan halva sverige kommer till friskis och svettis i lilla eskilstuna... det är sant! jag får fan torgskräck och måste dra så fort det blir för mycket folk, usch. vill liksom inte svetta ner någon annan på rullbandet än mig själv för att det är så trångt.
jaja, kom hem och kollade min skatteåterbäring med.... NICE säger jag bara! nästan tio tusen tillbaka! MOHAHA. fuck monarkin, eller något?
undrar bara fett mycket när den kommer!? jag kanske kan gå på peace and love utan att vara med i någon fucking army... haha, och så kanske det kan bli en sista-minuten också, hah!
nu sitter jag iaf och sammanfattar lite från dagen i skolan, imorgon är det nämligen ännu mer, skola alltså, och mys med rebecca. får se om jag ens hinner träna. tänker ju INTE gå dit när halva sverige är där som sagt.
hejs!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0