älskade lillebror

lars winnerbäck vid fästningen sommaren 06
mitt körtkortsfirande på majas sommaren 09
du och jag på metaltown 09
på sonisphere i hultsfred 09
i båstad sommaren 10
på teneriffa julen 10
nu är du 18 år din lille pajk! jag kan inte fatta det riktigt...
jag längtar tillbaka till när vi var små och satt ute på våran stora trädgård i ulricehamn, vi satt och fikade på våra egna som plastmöbler. jag ville skoja med dig och välte min stol gång på gång för att vara rolig och för att jag fick höra dig gapskratta ditt lilla söta skratt som du hade. min lille lillebror <3
jag längtar också tillbaka till när vi var små så jag kunde vara snällare mot dig, göra alla misstag ogjorda, visa vad du betyder för mig, att jag älskar dig och föregå med gott exempel.
jag hoppas det inte är försent än adam, du betyder ALLT för mig!
utan dig skulle jag sluta andas!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0