dag 3

yes, då var det bara elva dagar kvar... haha!
idag hade vi som sagt föreläsning i västerås. vid lunch klarnade det upp och blev strålande sol. jag tog en promme och pluggade lite. nu väntar jag på att biggest looser sverige ska börja hehe.
frukost: måltidsersättning
lunch: en macka
middag: måltidsersättning
träning: 75 min promenad
det blev en macka idag med eftersom jag har sjuka tvångstankar som säger att allting ska vara jämt hit och dit. och eftersom jag åt en under skoldagen i tisdags, så gjorde jag likadant idag. bara för att jämna ut det lite...
men nu har jag en hård helg framför mig. ingen tacos, ingen läsk, inget snacks.
och till det stora dilemmat: den svenska björnstammen på brasseriet eller inte den svenska björnstammen på brasseriet, det är frågan! jag har en vinare som skulle behöva försvinna från jordens yta men man kan ju spara. ett ord jag knappt kan stava förövrigt! jaja, får se hur det blir.
antagligen kan jag bara köra 10 dagar diet ändå eftersom jag åker till hanna om en vecka. vill ju vara trevlig och äta tillsammans med henne kanske :)
så jag kanske ska hoppa över denna helgen och spara mig till nästa? bra idé.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0