dag 4

fredagsmys? nja!
varför kan man inte mysa utan att äta saker, ska ta reda på detta konstiga! dessutom tänker man (jag) ofta att "nu ska jag belöna mig själv med massa godis, glass, god mat osv." men wtf is up whit that?! min nya är "nu ska jag belöna mig med något nytt klädesplagg, eller ett smycke blaha blaha. det är mycket nyttigare! :)
frukost: måltidsersättning
lunch: måltidsersättning
middag: cola light än så länge
träning: 60 min kondition på gymmet och en runda på cirkelgymmet, 2x15 på alla maskiner och 60 min promenad i vårvädret
jag får lite panik om det ska hålla på så här, känner för att ligga inne och gömma mig under täcket lite men det är ju inte ens tillåtet när det är så fint väder. självklart vill jag inte ha dåligt väder, men ändå...
har pluggat lite idag också men känns fortfarande "för tidigt" att börja. har dessutom två föreläsningar kvar innan tentan.
ikväll blir det alltså mer cola light och tv, film och allt annat som har med elektronik att göra.
god kväll!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0