dag 5

jävla skitdag! så tråkig att jag spyr när jag tänker på den.
usch! har inte gjort ett skit idag (förutom vart ute och gått, vart på gymmet och pluggat lite) bara kollat serier för att fördriva tiden till mello så jag kan sova sen.
funderar på att inte ställa klockan imorgon och sova bort halva dagen så jag slipper "vänta" så mycket.
frukost: måltidsersättning
lunch: måltidsersättning
middag: cola light än så länge
träning: 60 min promenad, 30 min konditon på gymmet och en runda i cirkelgymmet, 3x15 på alla maskiner
kan det bara bli torsdag någongång???????????
/E

Kommentarer
Postat av: En älg

"funderar på att inte ställa klockan imorgon och sova bort halva dagen så jag slipper "vänta" så mycket."



Det känner man ju igen : ) brukar alltid sluta med att man vaknar kring 6-7 och att man sen verkligen inte kan somna om pga alla oroliga "ånej, måste somna om nu, klarar inte att slå ihjäl såhär många timmar"-tankar.

2012-03-03 @ 20:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0