dag 7

wiho! en vecka, tre mackor och 15 vattniga jordgubbsdrinkar senare... jag spyr om jag dricker en till nu alltså!
hade aldrig pallat två veckor i sträck. men det är ju bra att jag har kvar, får köra en vecka till lite längre fram.
frukost: måltidsersättning
lunch/middag: kaffe och macka
träning: eeh, räknas det att gå på stan typ två timmar?
nej det blir gymmet imorgon och på onsdag. kanske torsdag också om jag hinner innan tåget mot karlskrona :)
skönt att träffa rebecca idag, snacka skit och bara umgås. skönt med skola imorgon också (faktiskt).
och fan vad gott med mat igen. ska ta en måltidsersättning då och då iaf, brukar göra det till frukost. speciellt är det viktigt att ta det lugnt nu i början. magsäcken har ju förminskats och man kan inte vräka i sig hur mycket som helst = bra!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0