denna eviga längtan

ååh vad jag längtar till sommaren nu! känner mig inte alls trygg med fem veckors praktik som närmar sig med stora steg. kursen vi läser nu kommer nog gå bra (trots tre tentor) och förhoppningsvis slipper jag den sista kursen om kvalitativ metodteori, som jag har läst tidigare(?) när jag gick en kurs i socialpsykologi.
men det är den där jävla praktiken som tar kål på mig. jag är skitnervös verkligen!
jaja, det är ju några veckor kvar... (HJÄLP)
idag skiner solen, igen, och jag njuter så gott jag kan. trots att jag har världens segaste helg framför mig.
ska träna, plugga och träna. så jävla tråkigt! inget socialt liv alls just nu.
jag får helt enkelt drömma mig bort till sommaren, festivaler och varm öl.
siesta kommer bli så jävla fett! det är asmånga bra band i år och jag är taggad. gillar verkligen lite mindre festivaler, speciellt när man inte behöver åka så långt för att komma dit och hem :)
winnerbäck
timbuktu
eldkvarn
kapten röd
den svenska björnstammen
royal republic
familjen
rebecca & fiona
jonathan johansson
lo-fi-fnk
albin gromer
syster sol
urban cone
labyrint
m.fl.
SÅ JÄVLA TAGGAD!
jag och hanna på väg till siesta 2008, små och söta haha
vi såg familjen för första gången tillsammans (jag såg dom första gången som förband till kent) och det var galet kul!
jag och malin på väg till netto för att köpa frukost
sen var det dags för fest igen, haha
fyllekäk
det var så jävla varmt (30 grader i slutet på maj) så man kunde ligga och steka i solen, nice!
eftersom vi var små och inte kunde fixa egen sprit fick vi bytt till oss vodka mot juice! haha bra jobbat
nu är det bara att vänta några månader då... hehe
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0