dumma brudar i västerås

på föreläsningen idag var det några tjejer som inte visste vad joule och kalorier är för något. HALLÅ, BOR NI UNDER STENAR ELLER?!?! sick!
vilka tjejer vet INTE vad kalorier är liksom?? haha, crazy shiet who's following us bitches!
på tal om det kände jag suget efter godis idag, ungefär lika stort sug som man kan ha efter luft ibland. ni förstår vad jag menar? MEN jag köpte inget... det blev iofs naturgodis ist, lite chasew och annat smått och gott. är därför mättast i världen nu.
btw kom mitt paket från h&m idag (största lyckan när sms:et kom idag på föreläsningen haha) men skorna var för stora, tänkte vara lite smidig och beställa 39 eftersom dom alltid brukar vara så sjukt små i storleken. sjävlklart var inte fallet så just denna gången. såg ut som kalle anka eller något för fan.
nej, nu ska jag kolla big brother innan det är dags att bestämma om jag orkar träna imorgon innan tåget eller inte.
dilemma.
/E

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hah, ja det är ju svårt med folk som växlar mellan sin kunskap och sina spontana reaktioner på svåra ord! Men vi ska inte döma varandra, fast ibland är det bra att påpeka de stenar som folk verkar ligga under, kanske till och med dra ut dem därifrån!



Jag kollar in folks bloggar ibland. Det är kul att folk skriver om sina liv, så fortsätt med det! Dessutom får du ju en slags dagbok att kolla tillbaka på, och det är nyttigt.

2012-03-09 @ 23:08:36
URL: http://tillgivenhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0