förresten...

jag längtar efter sommaren så djävulskt mycket (lägg märke till min noga utvalda svordom, därför menar jag verkligen det här extremt mycket)!
och jag saknar mina fina tjejer: hanna, linnea, emilia, elin, malin, moa, josefine, ida, matilda och frida(!) så otroligt djävulskt skitmycket (EXTREMT som sagt)!
önskar bara att det kan bli första juni typ och att jag får komma hem, hem till mitt riktiga hem i varberg innan jag letar upp ett nytt hem. undra vart jag hamnar? man vet aldrig med mig, höhö.
gå på festivaler, jobba på stena line, svettas, sola, bada, festa, grilla, mysa, umgås med världens finaste människor och bara njuta av livet!
jag och emilia på emmabodafestivalen
jag och hanna på peace and love
jag och josefine på malmöfestivalen
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad jag längtar!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0