framgång och efterfrågan

ÄNTLIGEN ett skivsläpp, inte vilket som helst heller! maskinens nya är sjukt fet! jag har lyssnat på den fyra/fem gånger redan tror jag, och tycker alla(!) låtar är bra som fan. texterna är klockrena och peppen inför en festivalsommar är starkare än någonsin. dock är ju inte maskinen bokade till varken siesta eller peace ännu, får hoppas att dom ångrar sig eller kommer till malmöfestivalen när jag är där!
det SUGER verkligen att dom spelar i eskilstuna på skärtorsdagen och att jag åka hem till varberg då! GAAH.
jag har hört du är full av skit
lite som känslan hos en som har bulimi
kolla på mig och du kan se vad du kunde bli
jag är keops pyramid, du är ullevi
storleksmässigt är jag tokyo faktiskt baby
medan du är lite mer som akureyri
jag är ett minne för livet
du är en finne i röven
du är snäll och gratis
jag är fuck you baby
oh nu höll jag på att tappa det, tappa det
sveriges bästa rappare håller på att tappa det
men nu höll jag verkligen på att tappa det
herbert vi är i sverige så du måste nog passa dig
men jag måste bara få göra det en liten stund
cool som en istid, sov du lilla vide
positiva superlativ är mitt minimum
men du beskriver mig: ett minimum
som en ahlgrens bil eller ett vinergum
finns bara ett sätt att stoppa mig, i din mun
om jag beter mig som ett svin är det megalomanin som har flyttat in och fått ett eget rum
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0